Bestellen
Bij Glasatelier Nanoek bestel je makkelijk en snel vanuit huis de mooiste producten van glas.
Hieronder vind je alle informatie over het plaatsen van een bestelling. Natuurlijk mag je voor vragen ook altijd contact met mij opnemen.
Hoe kan ik bestellen?
1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje door op de knop met de afbeelding van een winkelwagentje of op de blauwe knop met ‘In winkelmand’ te drukken.
2. Klik rechtsboven op je winkelwagen en vervolgens op ‘Afrekenen’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
3. Kies je gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hier.
4. Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de knop ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling definitief te maken.
Wat gebeurt er nadat ik de bestelling heb geplaatst?
1. Je krijgt binnen enkele minuten een automatische orderbevestiging per e-mail. LET OP! Het kan gebeuren dat de orderbevestiging in de “Ongewenste e-mail” of “Spam” map terecht komt. Kijk daarom ook altijd even in deze mappen. Heb je ook in de spam of ongewenste e-mail geen orderbevestiging gekregen? Stuur dan even een e-mail naar: info@glasateliernanoek.nl
2. Zodra het totaalbedrag is voldaan, wordt je bestelling met zorg ingepakt en verzonden.
3. Je ontvangt van PostNL of DHL een Track & Trace waarmee je de bestelling kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Het is niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Check vooraf dus altijd even goed je bestelling en persoonlijke gegevens, voordat je de bestelling definitief maakt.
Wel kun je binnen een uur na bestellen de order nog annuleren. Neem in dit geval contact met ons op door een e-mail te sturen naar: info@glasateliernanoek.nl
Na dit uur kun je de bestelling niet meer annuleren. De reden hiervoor is dat je bestelling dan wordt klaargemaakt voor verzending.